Verzenden en betalen

Betalen

Abonnementsvorm

Via onze webshop kun je met een SEPA-incasso aangeven dat je wij elke maand geld van jouw rekening mogen halen om onze pakketten te betalen. De eerste maand kun je met iDeal afrekenen en dien je aan te geven akkoord te gaan met de machtiging. Het bedrag zal elke maand rond de 10e geïncasseerd worden van jouw rekening. 

Wanneer je liever niet vast zit aan een abonnement, dan kun je ook kiezen voor onze eenmalige pakketten, hier betaal je altijd voor een maand met iDeal.

Retourneren

Wij willen graag laten zien dat de wereld van koffie niet ophoudt bij jouw lokale supermarkt. Elke boon is anders en elke boon proeft daarom ook anders. Wij leveren verse bonen en adviseren deze binnen 6 weken te consumeren. 
Daarnaast adviseren wij ze op een koele en donkere plek te bewaren in een afgesloten verpakking. 

Mocht het nou zo zijn dat wij een maand de plank helemaal hebben misgeslagen, dan kun je altijd jouw pakket retourneren. Informeer ons over jouw bevindingen via info@andere-koffie.nl en we zullen samen kijken naar een gepaste oplossing.

Er gaat iets mis met mijn bestelling

Elke nieuwe maand en bij elke bestelling ontvang jij van ons een factuur wanneer wij het geld van jou in goede orde hebben ontvangen. 
Zijn er problemen met de betaling? Dan kun je altijd contact opnemen met ons, of met onze tussenpartij Mollie.

Verzenden

Leverdatum

Elke 20e van de maand zul je van ons een pakket ontvangen met koffiebonen van verschillende branderijen uit Nederland.  De small en basic pakketten passen door de brievenbus en zul je dus op jouw mat ontvangen, ons premium abonnement bevat zoveel bonen dat dit in een pakket verzonden zal worden. 

Verzendkosten

De verzendkosten van onze pakketten bedragen €4,-
Deze zijn echter al opgenomen in onze prijs, waardoor je hier nooit voor hoeft te betalen! 
Wij versturen onze pakketten met PostNL

Er gaat iets mis met mijn bestelling

Wij streven er naar om alle pakketten rond de 20e bij jou thuis te krijgen, maar het kan onverhoopt eens voorkomen dat er problemen zijn met de levering. Wij werken met PostNL en zijn daar daarom afhankelijk van. Is er iets mis gegaan? Neem dan contact met ons op via info@andere-koffie.nl